PANATIA SEJARAH SMK PADANG TEMU

Posted by Cikgu Sejarah

Semoga apa yang terkandung dalam blog ini dapat membantu guru-guru, pelajar dan sesiapa sahaja di luar sana yang mahukan maklumat dalam pembelajaran SEJARAH. Sama-samalah kita MEMARTABATKAN SUBJEK SEJARAH.
 

NOTIS PENAFIAN:

Anda dibenarkan mengeluar ulang mana-mana bahagian data, artikel, ilustrasi, audio, video dan isi kandungan blog ini dalam apa juga bentuk dan dengan cara apa jua sama ada secara elektronik, duplikasi, mekanik, rakaman atau cara lain tetapi pihak kami TIDAK BERTANGGUNGJAWAB di atas kesahihan sebarang maklumat yang dipaparkan.


Terima kasih kepada semua yang sudi memanfaatkan kandungan weblog  ini dan diharapkan mampu memberi nafas baru dalam pengajaran dan pembelajaran subjek SEJARAH. Inovasi dan kreativiti berterusan dalam pedagogi guru mampu merealisasikan hasrat murni negara ke arah melahirkan MODAL INSAN yang patriotisme sifatnya. Segalanya bermula di sini ... kitalah GURU sebagai pemulanya! Hidup atau mati sejarah itu terserahlah kepada KITA ... kerana kitalah GURU yang akan menghidupkan atau mematikannya... FIKIRKAN

0 ulasan:

Catat Ulasan

Cari

My Page

Jumlah Paparan Halaman